2010年3月6日 星期六

日本生活碎碎念


 
. 好似好耐冇係JACSO講下生活,因為JACSO提倡書面語寫BLOG架嘛;
  但講生活,又好難用書面語喎‥(明明就係中文差‥)
  無論如何,呢一篇就係日本生活碎碎念之第0.1篇啦,以口語為主。 笑
 
. 三月了 時間過得真快 不想回家
 
. 外國同學中,最玩得埋是泰國人,其次是瑞典人。
  韓國人通常自己圍埋一堆;
  美國人真係好美國人(即係食雞好有雞味,好難用言語詳述)
  而德國人總帶點高不可攀的感覺。
 
. 有一次中國同學生日搞糖水會,途中不斷有人短暫加入離開;
  當中一個芬蘭同學和波蘭同學,由開頭玩到差唔多完,大家諗住執野既時候,
  佢地兩個拍拍籮友就話番房,得番我地幾個亞洲人。
  玩到十二點幾,大家都累,但堆mess大家有份製造,係咪應該一齊清理先?
 
. 有個瑞典同學,勁popular,去到邊都識到好多朋友;又得先生中意;
  有身高有身型,樣貌端好;
  讀書叻、影相靚、識彈結他作曲自彈自唱、識煮飯整麵包‥
  除左有時太自信(但佢又的確有料去自信喎‥),我諗唔到佢有咩係唔OK‥
  (通常有人呢個時候會話「可能佢唔得架呢‥」,哈哈 呢層我唔知啦 笑)
  呢個世界點會有D咁既人架?
 
. 越買越多野,仲要唔係買衫;
  買埋買埋都係屋企野 -- 床頭燈、咖啡壺(¥1500咋!點可以唔買喎)、茶壺‥
  上次見到個焗爐四千幾円,我差D想買埋 (!)
  係‥ 我知我淨係係度住十個月‥ 我都知番香港果陣唔知點算好‥
 
. 有冇長肉?又提衰野‥
  果次先同個鬼仔講 「at least i gain something here!」苦笑 
 
. 有空再寫 

沒有留言:

張貼留言