2010年9月4日 星期六

這一年美好的很多很多。

回想這一年・・



我們一起煮飯、



一起溫習、



一起踏車上學、



一起到麵包店吃下午茶、



一起看花火‥



走過繁榮的都市、



走過傳統的老街;



渡過很多個晴天、



雨天;



早晨、



黃昏、



晚上;



花開、



花落・・

 
你們使我的生活添上色彩,
讓我看得更多,感受更多。
這些很多很多片段、很多感覺,已經記住了。:)

5 則留言:

  1. d相好靚啊…重有d字同d圖加在一起很好
    如果我都可以好似你咁勁就好==
    (@jacso小車)

    回覆刪除
  2. 我諗你係第一個係jacso黎留言的! 好開心呀哈哈 :)

    回覆刪除
  3. 咁你以後唔再更新jacso啦?=/

    回覆刪除
  4. 我會keep住黎睇你的照片喔~

    (jacso小休)

    回覆刪除
  5. @小車, @小休
    係呀唔會更新了
    希望你地會繼續睇我個blog啦 :)

    回覆刪除