2010年11月11日 星期四

我好想好想飛

逃離這個瘋狂世界




其實早在生日時已經很想
結果都拖拉了兩個月了
不是衝動。

i really want freedom at this moment.

相見好同住難
既然分開住感情較好
為甚麼還要住在一起傷感情?

不過最近很快樂 (嘻嘻我在dating!)
覺得快樂地過,一年半應該很快就過去。

共勉之!


6 則留言:

  1. 哇xP
    咁耐無耐一入就知你dating..happy:P

    回覆刪除
  2. wow congrats!!! :D
    is it tattoo? :D nice<3

    回覆刪除
  3. @jelly
    嘻嘻 也是不久前的事 :p

    @heiwa
    yuppp! couldnt believe i got a tattoo actually! :p

    回覆刪除
  4. OMG you got a real TATOO!??!? AND DATING??????
    many to update me wor chiuheiyan!!!!!!!!!!!!

    ジョイス

    回覆刪除
  5. 好耐冇開個blog睇.. 一準備去日本就醒起你.. 你都有好多事發生wo...

    但我最睇唔明個紋身其實紋左係邊!? 手腕嗎?

    我係ky ar.. 有冇記憶!?

    回覆刪除
  6. @joyce

    hahhahaa reallly! i will update you later heheee! :p

    @KY
    我記得你喇梗係! 去日本玩呀?? 去邊呀?
    我紋左係腳眼呀!

    回覆刪除