2010年7月25日 星期日

懶醒丫拿?!

咁咪賴賴賴賴賴賴~賴賴賴賴賴~賴賴賴賴賴賴野囉!

話說琴日烤肉派對,一整天賴在家裡足不出戶當宅女既我(最近從season1開始煲SATC!雖然兩年前睇左SATC電影一,但其實我一集電視劇都冇睇過的!所以雖然知道Carrie同Big最後係結左婚,但係對佢地之前既事真係完全唔知架!而且睇電影時見到佢地既老態,再睇番season1就好似反老還童咁!佢地後生既時候真係好青春好charming呀!講開又講,睇到season3中段,我真係好唔中意Big!但又暗地覺得真係呢種唔嗲唔吊既男人先得女人咁牽腸掛肚‥係勒,所以我決定要煲晒六個season先至睇第2集電影!)咁我冇出街就咩都冇買,落去R人地野食又唔係幾好意思,帶左雪櫃僅存既兩罐啤酒呃兩舊肉咁啦。

後來番lobby同人吹下水呃下酒飲,歡樂既時光過得特別快,望一望鐘,話咁快就兩點。咁岩睄到隔離道門上面條橫樑上面有個太陽能擰頭公仔,台灣女同學走埋去諗住拎落黎玩,點知佢唔夠高喎。咁話晒我一向都為自己身高而自豪架嘛(假既,係香港高大既女仔都唔知有咩著數),就行埋去諗住一跳,一拎,完美降落型一型啦--點知拎又拎唔到落黎,落地果下仲狠狠地拗親隻腳!!!

依家腫到有隻蛋係入面咁呀!‥‥結果我由床去廁所都係靠我張360度辦公室旋轉椅運送‥重點係,拗柴梗係睇跌打架嘛!東京唔知邊度有跌打呢heh‥

沒有留言:

張貼留言